Menu
Producenci
Promocje
Tanderbike 28  3 Nexus biało - błękitny
Tanderbike 28 3 Nexus biało - błękitny
949,00 zł 649,00 zł
Daisy by Merida 16 aluminiowy błękitno-zielony
Daisy by Merida 16 aluminiowy błękitno-zielony
649,00 zł 499,00 zł
Tanderbike 28  3 Nexus biało - miętowy
Tanderbike 28 3 Nexus biało - miętowy
949,00 zł 649,00 zł
Romet Harmonia 24 + kosz biało-czerwony
Romet Harmonia 24 + kosz biało-czerwony
799,00 zł 499,00 zł
TANDERBIKE CATANIA 28 3B krem
TANDERBIKE CATANIA 28 3B krem
949,00 zł 699,00 zł
Liv Gloss 24
Liv Gloss 24
1 299,00 zł 1 180,00 zł
szt.
Rhino 16 by Merida aluminiowy granatowo-zielony
Rhino 16 by Merida aluminiowy granatowo-zielony
649,00 zł 499,00 zł
Liv Tempt 3
Liv Tempt 3
2 349,00 zł 1 899,00 zł
Giant Sedona DX srebrny
Giant Sedona DX srebrny
1 749,00 zł 1 279,00 zł
Liv Rove 4 2019
Liv Rove 4 2019
1 899,00 zł 1 599,00 zł
Giant ATX 3 czarny 2019
Giant ATX 3 czarny 2019
1 749,00 zł 1 449,00 zł
Giant ATX 3 czerwony 2019
Giant ATX 3 czerwony 2019
1 749,00 zł 1 449,00 zł
Zwroty i reklamacje

Reklamacja towaru

Każdy towar zakupiony w naszej firmie objęty jest odpowiednim okresem gwarancji podanym przy towarze. Gwarancji nie podlegają elementy lub części, które uległy zużyciu w trakcie eksploatacji.

Kupujący wysyła towar na reklamację na własny koszt. W przypadku uznania reklamacji towar jest odsyłany do Nabywcy na koszt Firmy. W innym przypadku towar jest odsyłany na koszt Nabywcy.

W przypadku reklamowania towaru prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy, co przyspieszy procedurę reklamacyjną. Do reklamowanego towaru należy dołączyć kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu i opis problemu.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko po sporządzeniu protokołu reklamacyjnego z firmą kurierską.

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem Kupujący ma 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, należy wypełnić potrzebne oświadczenie i wysłać go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami oraz dowodem zakupu.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony przez Klienta. 

Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać "zwrot".

Nie przyjmujemy zwrotów "za pobraniem".

Zwrot wartości produktu dokonamy na Państwa rachunek bankowy w terminie 14 dni po uprzednim sprawdzeniu stanu odesłanego towaru. 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl